Hvordan bli bedre på vareeksponering?
Dere har kanskje hørt om kampanjestruktur, patch to purchase, pre-store, in-store, post-store, kommunikasjonsprogrammer, shopper marketing, store posisioning, floor analysis...
Til syvende og sist er det de som faktisk jobber i butikken som skal utføre alle store ord, men hvordan?
Varehandelen er i en omstillingsfase i forhold til kundens bruk av tradisjonell butikk.
Vi holder skreddersydde kurs, foredrag og workshop med fokus på personlig service, eksponering og nytenkning.
Vi holder også kurs for kjeder i tradisjonell hurtigtekstskriving. (Plakater skrevet med tusj.)
Randi Mette Aalberg
Eier og kreativ leder av Adek as
Har 30 års erfaring fra reklame og retail med vekt på eksponering og visuell kommunikasjon.
Randi Mette har holdt kurs for flere kjeder, bokhandlerforeningen, bibliotekansatte, og handelstandsforeninger i hele Norge.
Mette Cecilie Syversen
Retaildesigner
Utdannet ved Wolf dekorasjon og reklameskole og har jobbet i retail og reklamebransjen i over 20 år.
Har mange års erfaring med eksponering i kjeder og opplæring av butikkansatte og butikkledere i blant annet i Eurosko og Color Line.